Zīmola vēsture
Zīmols Puma ir vācu uzņēmums, kas ražo apģērbu, apavus un sporta aksesuārus, kuru 1948. gadā dibināja Rūdolfs Daslers. Daslers iepriekš sadarbojās ar savu brāli Ādolfu, kurš nodibināja Adidas zīmolu.
Puma ir pazīstama visā pasaulē pateicoties saviem inovatīviem produktiem, kas ir ļoti populāri sportistu un fizisko aktivitāšu cienītāju vidū. Šis zīmols ir slavens ar ērtiem sporta apaviem, kas nodrošina stabilitāti un komfortu skriešanas, treniņu un citu aktivitāšu laikā.
Puma zīmola īpašības
Citu zīmolu vidū Puma izceļas arī ar savam rūpēm par vidi. Uzņēmums veic dažādas ar vides aizsardzību saistītas iniciatīvas, piemēram, ekoloģisku materiālu izmantošanu ražošanas procesā, siltumnīcas efekta gāzu emisiju samazināšanu, kā arī ūdens resursu aizsardzību.
Interesants ir arī fakts, ka Puma zīmola logotips pumas formā ir jau no zīmola pastāvēšanas paša sākuma. Šis simbols ir kļuvis par vienu no atpazīstamākajām preču zīmēm pasaulē.
Puma saistības ar tenisu
Puma zīmolam bija saistība ar tenisu. 20. gadsimta 70. un 80. gados Puma bija viens no lielākajiem tenisistu aprīkojuma un apģērbu ražotājiem. Daudzi no tenisistiem, tostarp Ilie Nestase, Bjērns Borgs, Guillermo Vilas un Martina Navratilova, savu maču laikā valkāja Puma izstrādājumus.
1974. gadā Puma laida klajā savu pirmo tenisa apavu modeli Puma Match. Šie apavi ir kļuvuši ļoti populāri, pateicoties to unikālajam dizainam un komfortam. Astoņdesmitajos gados Puma saglabāja savu klātbūtni tenisa pasaulē, laižot klajā jaunus apavu modeļus, tostarp Puma Court Star un Puma California, kuri arī guva atzinību tenisistu vidū.
Patlaban Puma turpina piedāvāt plašu ar tenisu saistītu preču klāstu, tostarp apavus, apģērbu un aksesuārus kā profesionāļiem, tā amatieriem.