Zīmola pirmsākumi
Bjorn Borg ir zviedru apģērbu zīmols, kas nosaukts Bjorna Borga, kurš tiek uzskatīts par vienu no labākajiem tenisistiem vēsturē un 11 Grand Slam turnīru uzvarētāju, vārdā.
Gadu pēc viņa karjeras beigām, 1984. gadā, tika izveidota pirmā Bjorn Borg kolekcija, kuras galvenais dizainers bija Rohdi Heintz. Kolekcijas pamatā galvenokārt bija sporta apģērbi, taču arvien drosmīgāka attieksme un agresīvāka pieeja nozīmēja, ka pēc dažiem gadiem zīmols ienāca arī apakšveļas pasaulē.
Par Bjorn Borg zīmola oficiālo dzimšanas dienu tiek uzskatīts 1989. gads. Papildus pašam tenisistam dibinātāji bija arī Anderss Arnborgers un Luīze Hildebeka. Tajā laikā apakšveļa tika uzskatīta tikai par aizsargapģērbu, un lielākās daļas izstrādājumu piegriezums bija konservatīvs un vecmodīgs. Vēloties ieviest pārmaiņas un atsvaidzinājumu šajā nozarē, Anderss Arnborgers sāka domāt par ideālu Bjorna Borga bokseru izveidi.
Dizainers izstrādāja drosmīgu un izcilu apakšveļas koncepciju. Tā rezultātā tika radītas ikoniskās bokserbikses Bjorn Borg 3201. Sākotnēji izrāviens neguva lielu atsaucību, taču zīmola neatlaidība galu galā nesa augļus, jo bokserbikses kļuva par arvien populārāku vīriešu apakšveļas izstrādājumu.
Uzņēmuma izaugsme
90. gadu sākums ir augstas kvalitātes un ērtas apakšveļas uzplaukuma laiks. Zviedrijas tirgū valdošais azarts bija labs laiks, lai paplašinātu savu darbību ārvalstu tirgos. Tādējādi Bjorn Borg apakšveļa nonāca Dānijā, Norvēģijā, Austrālijā, Nīderlandē un Beļģijā.
Svarīgs brīdis zīmola attīstībā bija 2000. gads, kad tika izveidota jauna, krāsaina apakšveļas līnija "fun". Pēdējos gados zīmols ir atgriezies pie savām saknēm un, atgriežoties Stokholmā, ir sācis ceļu uz to, lai kļūtu par vadošo zīmolu, kad runa ir par sporta modi aktīviem cilvēkiem.