Atgriešana un garantija

I. ATGRIEŠANA

Pircējam ir tiesības atgriezt preci, nenorādot iemeslu, ja tiek iesniegsts rakstisks iesniegums pa e-pastu trīsdesmit dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

1. Pircējam ir tiesības izbeigt darījumu 30 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Piegādes diena tiek noteikta saskaņā ar atzīmēm kravas pavadzīmē.

2. Darījumu var izbeigt tikai tādā gadījumā, ja atgrieztā prece nav lietota, nav zaudējusi savu sākotnējo izskatu (etiķetes nav bojātas, aizsargplēves nav noplēstas u. c.), prece ir tādā pašā komplektācijā un oriģinālajā iepakojumā, kādā pircējs to saņēma.

3. Tiek atmaksāta tikai preču vērtības summa. Piegādes izdevumi netiek atmaksāti. Atgriešanas izdevumus sedz pircējs.

4. Preču atgriešanas izdevumus sedz pircējs. Atgriežot preces, sūtījumam jāpievieno pirkuma rēķins (vai tā kopija) un atgriešanas pieteikums.

5. Sūtījumi, kas tiek sūtīti uz pārdevēja rēķina, netiks pieņemti.

6. Nauda tiek atmaksāta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas dienas.

7. Sūtījumus, kuri atbilst ATGRIEŠANAS noteikumiem, lūdzam nosūtīt uz adresi:

Tennis Zone
Graniczna 11
05-090 Sekocin Nowy, Poland
Telefons: +48 22 823 37 48

 ATGRIEŠANAS VEIDLAPA


II. PRETENZIJAS PAR PIEGĀDI

1. Pretenziju gadījumā, lūdzu, salasāmi aizpildiet pretenzijas formu un nosūtiet uz adresi: 

Tennis Zone
Graniczna 11
05-090 Sekocin Nowy, Poland
Telefons: +48 22 823 37 48

(kopā ar precēm, par kurām iesniegta pretenzija). Īpaši svarīgi norādīt vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju (e-pastu, tālruni) un detalizētu preces, par kuru iesniedzat pretenziju, defekta aprakstu. Kopā ar preci ir jānosūta pirkumu apliecinošs dokuments (čeks/rēķins, maksājuma apliecinājums, pasūtījuma numurs). Precēm, par kuru iesniegta pretenzija, ir jābūt tīrām no jebkādiem netīrumiem.

2. Sūtījumi ar apmaksu piegādes laikā netiks pieņemti.

3. Lūdzu, ņemiet vērā, ka precēm, kas tiek atgrieztas, ir jāatbilst higiēnas nosacījumiem. Klientam ir pienākums atgriezt preces tīras, bez netīrumiem un nepatīkamām smakām, higiēnas prasībām atbilstošas.

4. Pretenzijas apstiprināšanas gadījumā, mēs garantējam naudas atmaksu uz Klienta norādīto bankas kontu.

5. Pamatojoties uz Civilkodeksa 558 § 1 pantu, Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija.

GARANTIJAS PIETEIKUMA VEIDLAPA


III. PRETENZIJAS TIEŠSAISTĒ

1. Aizpildiet formu, ieskenējiet un nosūtiet uz e-pastu: info@tennis-zone.lv

2. Ja kāda iemesla dēļ formu neizdodas ieskenēt, lūdzu, e-pasta ziņā iekļaujiet sekojošu informāciju:

a) Pretenzijas iemesls (norāde par defektu)
b) Datums, kad defekts tika konstatēts
c) Pretenzijas pieprasījums
d) Pirkumu apliecinošs dokuments (čeks/rēķins, pasūtījuma numurs, maksājuma apstiprinājums)
e) Bankas konta numurs, gadījumam, ja pretenzija tiks apstiprināta.

3. Pretenzijas formai nepieciešams pievienot arī fotogrāfijas ar saņemto produktu un foto, kur redzams preces defekts.

4. Pēc informācijas pārbaudes Jūs saņemsiet apstiprinājumu, ka preces ir pieņemtas sūdzības izskatīšanai, vai pieprasījumu sniegt papildu informāciju.

5. Dažos gadījumos var būt nepieciešams arī preci nosūtīt pārbaudei. Tādā gadījumā mēs Jūs informēsim un lūgsim preci nosūtīt uz: 

Tennis Zone
Graniczna 11
05-090 Sekocin Nowy, Poland
Telefons: +48 22 823 37 48

6. Jūsu pieteikums tiks izskatīts 14 dienu laikā, lēmums tiks nosūtīts uz e-pastu, no kura tika saņemta pretenzija.

Jūs veicat pasūtījumu, izmantojot ES reģistrēta uzņēmuma rekvizītus, tādēļ cenas mūsu veikalā tika norādītas bez PVN. Pēc pasūtījuma pabeigšanas Jūs saņemsiet no mums rēķinu par preču piegādi Kopienas iekšienē ar 0% PVN likmi.