Atgriešana un garantija
I. ATGRIEŠANA
Pircējam ir tiesības atgriezt preci, nenorādot iemeslu, ja tiek iesniegts rakstisks iesniegums pa e-pastu trīsdesmit dienu laikā no preces saņemšanas dienas.
1. Pircējam ir tiesības izbeigt darījumu 30 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Piegādes diena tiek noteikta saskaņā ar atzīmēm kravas preču pavadzīmē-rēķinā.
2. Darījumu var izbeigt tikai tādā gadījumā, ja atgrieztā prece nav lietota, nav zaudējusi savu sākotnējo izskatu (etiķetes nav bojātas, aizsargplēves nav noplēstas u.c.), prece ir tādā pašā komplektācijā un oriģinālajā iepakojumā, kādā pircējs to saņēma.
3. Tiek atmaksāta tikai preču vērtības summa. Piegādes izdevumi netiek atmaksāti. Preču atgriešanas izdevumus sedz pircējs.
4. Preču atgriešanas izdevumus sedz pircējs. Atgriežot preces, sūtījumam jāpievieno pirkuma rēķins (vai tā kopija) un atgriešanas pieteikums.
5. Sūtījumi, kas tiek sūtīti uz pārdevēja rēķina, netiks pieņemti.
6. Naudas līdzekļu atgriešana par atgriezto preci tiks veikta ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad atgrieztā prece saņemta no Klienta. Naudas atgriešana attiecas uz preces(-ču) izmaksām, ieskaitot piegādes izmaksas (tikai pasūtījuma pilnīgas atgriešanas gadījumā). Atmaksa tiek veikta, izmantojot to pašu metodi, kas tika izmantota, lai apmaksātu pasūtījumu. Gadījumā, ja pasūtījums tika apmaksāts piegādes brīdī, naudas atgriešana tiek veikta uz Klienta norādīto bankas kontu.
7. Sūtījumus, kuri atbilst ATGRIEŠANAS noteikumiem, lūdzam nosūtīt uz adresi:
Tennis Zone
Graniczna 11
05-090 Sekocin Nowy, Poland
Telefons: +48 22 823 37 48
II. PRETENZIJAS PAR PIEGĀDI
1. Pretenziju gadījumā lūdzam salasāmi aizpildīt pretenzijas formu un nosūtīt uz adresi:
Tennis Zone
Graniczna 11
05-090 Sekocin Nowy, Poland
Telefons: +48 22 823 37 48
(kopā ar precēm, par kurām iesniegta pretenzija). Īpaši svarīgi norādīt vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju (e-pastu, tālruni) un detalizētu preces, par kuru iesniedzat pretenziju, defekta aprakstu. Kopā ar preci ir jānosūta pirkumu apliecinošs dokuments (čeks/rēķins, maksājuma apliecinājums, pasūtījuma numurs). Precs, par kurām iesniegta pretenzija, nedrīkst saturēt nekādus netīrumus.
2. Sūtījumi ar apmaksu piegādes laikā netiks pieņemti.
3. Lūdzu, ņemiet vērā, ka precēm, kas tiek atgrieztas, ir jāatbilst higiēnas nosacījumiem. Klientam ir pienākums atgriezt preces tīras, bez netīrumiem un nepatīkamām smakām, higiēnas prasībām atbilstošas.
4. Pretenzijas apstiprināšanas gadījumā, mēs garantējam naudas atmaksu uz Klienta norādīto bankas kontu.
5. Pamatojoties uz Civilkodeksa 558 § 1 pantu, Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija.
GARANTIJAS PIETEIKUMA VEIDLAPA
III. PRETENZIJAS TIEŠSAISTĒ
1. Aizpildiet formu, ieskenējiet un nosūtiet uz e-pastu: [email protected]
2. Ja kāda iemesla dēļ formu neizdodas ieskenēt, lūdzu, e-pasta ziņā iekļaujiet sekojošu informāciju:
a) Pretenzijas iemesls (norāde par defektu)
b) Datums, kad defekts tika konstatēts
c) Pretenzijas pieprasījums
d) Pirkumu apliecinošs dokuments (čeks/rēķins, pasūtījuma numurs, maksājuma apstiprinājums)
e) Bankas konta numurs, gadījumam, ja pretenzija tiks apstiprināta.
3. Pretenzijas formai nepieciešams pievienot arī fotogrāfijas ar saņemto produktu un foto, kur redzams preces defekts.
4. Pēc informācijas pārbaudes Jūs saņemsiet apstiprinājumu, ka preces ir pieņemtas sūdzības izskatīšanai, vai pieprasījumu sniegt papildu informāciju.
5. Dažos gadījumos var būt nepieciešams arī preci nosūtīt pārbaudei. Tādā gadījumā mēs Jūs informēsim un lūgsim preci nosūtīt uz:
Tennis Zone
Graniczna 11
05-090 Sekocin Nowy, Poland
Telefons: +48 22 823 37 48
6. Jūsu pieteikums tiks izskatīts 14 dienu laikā, lēmums tiks nosūtīts uz e-pastu, no kura tika saņemta pretenzija.