Hugo Boss zīmola pirmsākumi
Hugo Boss ir uzņēmums, kuru 1924. gadā dibināja Hugo Ferdinands Boss. Sākotnēji uzņēmumam neveicās, un jau dažus gadus pēc dibināšanas tas tika slēgts pasūtījumu trūkuma dēļ. Taču 1930. gadā zīmols nolēma sākt visu no jauna un specializējās augstas kvalitātes vīriešu uzvalku šūšanā.
Eugen Holy pārņēma uzņēmumu un tā izaugsme
1948. gadā Hugo Boss nomira, un par uzņēmuma mantinieku kļuva viņa znots Eižens Holijs. Holijs nolēma turpināt uzņēmuma tradīcijas, kas joprojām bija vīriešu uzvalku ražošana. Sešdesmitie gadi bija periods, kad zīmols kļuva atpazīstams visā Eiropā, un tā bēdīgi slavenā pagātne pamazām sāka tikt aizmirsta. Par pavērsiena punktu kļuva 1967. gads, kad par uzņēmuma vadītājiem kļuva Hugo Boss mazdēli Jochen un Uwe Holy. Viņu vadībā uzņēmums pievērsās sava tēla atsvaidzināšanai un uzsāka virkni nozīmīgu sadarbības projektu un kampaņu, kas palīdzēja zīmolam nostabilizēt savas pozīcijas starptautiskajā modes tirgū.
Tieši šajā laikā bija vērojams palielināts mārketinga aktivitāšu skaits, par zīmola vēstnešiem kļuva vairāki Formula 1 braucēji un populārais aktieris Silvestrs Stallone. Turklāt uzņēmums nolēma saīsināt nosaukumu, lai vēl labāk identificētos ar ārvalstu klientiem. Kopš tā laika uzņēmums ir pārņēmis nosaukumu "Boss".
Uzvalki nav viss
Zīmols arvien ātrāk sāka saprast, ka būtu vērts paplašināt savu darbību, un pārgāja uz ikdienas apģērbu tirgu, kā arī kosmētikas tirgu. Deviņdesmitajos gados uzņēmums nolēma atgriezties pie sākotnējā nosaukuma "Hugo Boss", un starp pieejamajiem produktiem varēja atrast vēl vairāk izstrādājumu dažādās līnijās, sākot no formāliem līdz pat sportiskiem.
BOSS x Matteo Berrettini
Boss zīmols iezīmējās arī tenisa tirgū ar kolekciju, ko kopīgi radīja itāļu tenisists Matteo Berrettini. BOSS x Matteo Berrettini līnija ietver ne tikai tenisa apģērba izstrādājumus, bet arī tādus, kas lieliski noderēs ārpus kortiem. Kolekcija no citām atšķiras ar mēģinājumu piešķirt izstrādājumiem atšķirīgu raksturu, dinamiskām līnijām un interesantām krāsām. Jāatzīmē arī tas, ka izstrādājumi ir parakstīti ar īpaši izstrādātu logotipu.
Vēl viens interesants aspekts ir tas, ka daļa ieņēmumu no BOSS x Matteo Berrettini kolekcijas produktu pārdošanas tiek ziedota tenisista labdarības iniciatīvai, kas atbalsta itāļu bērnus no "grūtām" ģimenēm.